maandag 15 oktober 2012

Race

september 2012:

O: "Mama, het is niet meer lang dat de langere school gedaan is hé."
M: "Euh, je zit in het eerste leerjaar. Dat is tot het 6e leerjaar hé."
O: " OK, maar dan mag ik naar het secundair geen hé?"
M: "Ja hoor, en dan kan je wat kiezen, niet iedereen gaat het zelfde leren of doen daar."
O: "Oh, mag ik dan ook al leren wat ik dan wil worden."
M: "Misschien wel, wat wil jij dan worden?"
O: "Ik wil racer worden, racen met een auto."
M: "Ik denk dat je daar misschien niet zo heel veel voor moet gaan studeren maar vooral heel veel moet oefenen met een auto.
O: "Als ik dan later een race ga rijden. Ga jij dan komen kijken?
M: "Ik denk het wel, dat zou fijn zijn."
O: "En papa, zou die ook dan komen of zou die dan al dood zijn?"
...??
(Het leven gaat snel, soms veel te snel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten