zondag 19 juni 2011

Alleen met Helena

Oscar: "Mama, als alle papa's gingen vechten met speren tegen draken en ze gaan allemaal dood en de draken zijn dan ook allemaal gewond, dat zou spijtig zijn hé?!"
Mama: "ja, dat zou wel jammer zijn."
Oscar: "Maar als alle mama's en papa's dood zouden zijn en ik schiet er alleen over met Helena, hoe moet dat dan?"
Mama: "Dan zul jij als grote broer voor Helena moeten zorgen hé: boterhammetjes smeren, flesje maken en propere pamper aandoen. Zal dat lukken?"
Oscar: "Oh nee hé mama, als ik een propere pamper moet aandoen dan moet ik kaka zien. Dat gaat niet hoor. Dan zal ik wel in de auto rijden met mijn zusje Helena achterin en ze rijden naar een babysit en zeggen dat ze kaka heeft gedaan. En dan mag ze bij die babysit blijven logeren, en ik ook wel hé mama, want zo gaat dat toch niet."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten